משלוחים

אפשרויות משלוח

1. משלוח עד הבית - 35 ש"ח
2. בקניה מעל 500 ש"ח - משלוח חינם
3. איסוף עצמי ב-5 נקודות שונות: לוד, ירושלים, ת"א, מישור אדומים ולשם (עלי זהב)

זמני משלוח - לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח ותגיע אליכם עד 7 ימי עסקים ממועד קבלת התשלום. 

מדיניות משלוחים והחזרות

שיטת משלוח
מוצרים הנרכשים באתר זה מסופקים ללקוח, באמצעות שליח עד לכתובת המשלוח (משלוח עד הבית), שהוזנה במהלך הרכישה. אספקת המוצרים נעשית על ידי חברת שילוח חיצונית.

אזורי משלוח

אספקת המוצרים עד לכתובת המשלוח נעשית עבור כתובות בתחום מדינת ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצא בזה).

על אף האמור לעיל, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שאותם ישובים נכללים בתחום מדינת ישראל.

עלויות משלוח

עבור רכישה בסכום של עד 500 ש”ח (כולל), עלות המשלוח תהא – 35 ש”ח.

עבור רכישה בסכום מעל 500 ₪ המשלוח יבוצע ללא עלות.

חברת הוטל סרוויס רשאית לשנות ולעדכן את עלויות המשלוח מעת לעת והמידע המחייב בהקשר זה יוצג ללקוח בעת ביצוע ההזמנה באתר.

עלויות המשלוח המפורטות לעיל אינן כוללות הובלה חריגה (הובלה הדורשת כוח אדם נוסף או אמצעים מיוחדים) ו/או משלוח מחוץ לגבולות מדינת ישראל. במקרה של הובלה חריגה כאמור לעיל, חברת הוטל סווריס תהא רשאית רשאים לבטל את ההזמנה לפי שיקול דעתה, או להציע ללקוח לבצע את המשלוח בעלות נוספת.

עלות דמי המשלוח, במידה וישנה כזו, תופיע בסעיף נפרד על גבי חשבונית העסקה שתועבר לידי הלקוח.

זמן אספקה וימי פעילות

ימי פעילות שירות המשלוחים הם:  א’-ה’. שעות פעילות שירות המשלוחים משתנות בהתאם לאזור המשלוח.

אספקת המוצר תיעשה עד 7 ימי עסקים מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה באתר זה. 

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג). הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב. ימי חול המועד פסח וסוכות אינם נלקחים בחשבון לעניין זה. 

חברת הוטל סרוויס ח.ד.ש. בע"מ לא תהיה אחראית לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתה.

תיאום המשלוח 

תיאום מועד אספקת המוצרים לכתובת המשלוח נעשה באופן עצמאי על ידי חברת המשלוחים. יום לאחר ביצוע תיאום יקבל הלקוח הודעת SMS ובה יוצג המועד שתואם וכן קישור למערכת המאפשרת לשנות את המועד המתואם או לאשרו. ביום מועד המשלוח המתואם יקבל הלקוח הודעת תזכורת על ידי הודעת  SMS. 

ביטול הזמנה והחזרות

אם ברצונכם לקבל החזר כספי/ זיכוי או להחליף את המוצר ניתן לבצע את ההחזרה עד 30 יום מיום רכישת המוצרים.
יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושהוא נמצא באריזתו המקורית. לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.
יש להגיע עם הפריט וחשבונית הקנייה המקורית ו/או פתק החלפה לחנות ובחנות תקבלו מענה בהתאם לפעולה שתרצו לבצע. יש לשים לב:
לא ניתן לקבל זיכוי/החזר כספי/ ביטול עסקה ללא חשבונית בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו. עליכם להשיב את המוצר בצירוף חשבונית מקורית, ולוודא שלא נעשה במוצרים שימוש כלל.

מדיניות ביטול הזמנה תהא כפופה לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), ואין באמור בסעיף שלהלן לגרוע ממנו.
ניתן לבטל הזמנת קנייתו של מוצר מיום ההזמנה ועד 14 יום ממועד קבלת המוצר בפועל או ממועד קבלת אישור ההזמנה – לפי המאוחר.

היה ולאחר ביצוע הזמנה באתר זה יתברר כי המוצר אזל במלאי ו/או כי לא ניתן לספקו, יישלח ללקוח דואר אלקטרוני (או שנציג החברה ייצור איתו קשר טלפוני) המודיע על ביטול הזמנת אותו מוצר ללא חיוב ו/או השבת כספו (לפי העניין) ולא תהיה ללקוח כל טענה כנגד החברה בגין זאת.

שירות לקוחות ויצירת קשר

מדיניות המשלוחים המפורטת לעיל מתייחסת לביצוע הזמנות באתר זה בלבד. בנוגע למדיניות לרכישה בהזמנה טלפונית ו/או כל ערוץ הפצה אחר, יימסר ללקוח מידע על פי דרישה בעת ביצוע הרכישה.

בכל סוגיה או בעיה הנוגעת למשלוח ואספקה, ניתן לפנות לכתובת המייל- hds#bezeqint.net או למספר הטלפון- 08-9153339.